zaterdag 1 juni 2019

Regular man, het album!


Regular Man, het album naast de blogs!

Afgelopen donderdag meldde ik in mijn blog enorm trots te zijn op mijn lief Victorine en mijn jongste dochter Dorinthe. Vandaag kan ik vol trots het album presenteren dat ik onder mijn pseudoniem Jim Rensson (mijn vader heette Rens, vandaar) heb gemaakt: Jim Rensson Featuring Tom van Timmeren & Deborah de Graaf dat door mijn middelste dochter Deborah is geproduceerd en door mijn oudste dochter Odette Fremouw van een prachtige hoes is voorzien:


 en de achterkant:

De liedjes op het album zijn verbonden aan mijn blogs, zoals de titelsong Regular Man aan de gelijknamige blog uit maart 2019. Van een aantal songs hebben we een clip gemaakt: Regular Man, Affection, Story Never Told (met tekst en muziek van Deborah) en Silentium (eveneens tekst en muziek van Deborah). Op het album spelen velen van mijn vrienden mee, maar Deborah (songwriter en multi-instrumentalist) en slagwerker/gitarist Tom van Timmeren spelen overal mee. Hier is de link naar de eerste clip.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Monopoly (SROI2)

Vorige week schreef ik over SROI en het bordspel “ Villagers ”. Mijn zwager wees mij op het beroemde spel Monopoly . De in 1866 geboren Amer...