maandag 10 juni 2019

Jim Rensson Affection (feat. Eelco Arends, Tom van Timmeren, Deborah de ...

 Affection, de clip

Enkele weken geleden schreef ik in mijn blog dat we ons vergapen aan rijkdom en weelde, zonder voldoende te beseffen dat een gouden leeuw geen hart nodig heeft en een diamant geen gevoel, maar hoe kostbaarder de diamant, hoe vaker ze het object is van strijd, criminaliteit en bloedvergieten. Deze week de tweede muzikale versie van een blog, onder pseudoniem Jim Rensson, met Tom van Timmeren en Eelco Arends op gitaar en op keyboards en productie opnieuw mijn dochter Deborah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Monopoly (SROI2)

Vorige week schreef ik over SROI en het bordspel “ Villagers ”. Mijn zwager wees mij op het beroemde spel Monopoly . De in 1866 geboren Amer...