vrijdag 23 augustus 2019

Onze Ster!



Na alle vervelende zaken rond de oplichting van mijn zoon Thorvald, wilde ik toch niet met deze negatieve gevoelens de vakantie afsluiten en daarom hebben Thorvald, Dorinthe en ik gisteren een filmpje in elkaar geknutseld met een script van Victorine de Graaf-Peters op een song van mijn album Regular Man (muziek van Deborah de Graaf) met als drummer Tom van Timmeren en als backing vocalist Thorvald en Dorinthe in de acteer hoofdrol (gefilmd tijdens de vakantie in Drenthe vorige week door Victorine … Deborah schreef deze song - our star - toen ze 16 was omdat ze zich zorgen maakt over hoe we met onze planeet omgaan. Ik heb het idee dat bij de jonge generatie heel sterk het besef leeft dat we zaken moeten veranderen om een duurzame toekomst te hebben.  

Nu nog de laatste klusjes, voordat we maandag weer beginnen (Victorine is deze week alweer begonnen). Wens ik iedereen een fijn en succesvol (academisch/school) jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Monopoly (SROI2)

Vorige week schreef ik over SROI en het bordspel “ Villagers ”. Mijn zwager wees mij op het beroemde spel Monopoly . De in 1866 geboren Amer...